  • Data: 2009-01-02 12:55:49
    Temat: Re: [Toyota Bank] - dziwny marketing
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > Czy Was tez atakuja ze wszad informacje o karcie kredytowej TB z 1%
    > cashbacku? Promocja zakonczyla sie 31 grudnia 2008. Jesli dzieki tej
    > nieistniejacej promocji chca lowic klientow to IMHO jest to nieetyczne,
    > a jesli nie to jest zwykle wyrzucanie kasy w bloto.
    > Utwierdza mnie to w przekonaniu zeby trzymac sie od nich z daleka :). 3
    > dni temu minela rocznica zlozenia przeze mnie reklamacji na ktora ciagle
    > odpowiedzi nie otrzymalem, ale szampana z tego powodu nie otworzylem ;).

    Witam

    Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    jak z aktualnością regulaminów.
    Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o
    blokady, o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd
    itd) - zawsze w ciągu 24h miałem odpowiedź...

    Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)

    pozdrawiam