  • Data: 2009-01-02 13:10:48
    Temat: Re: [Toyota Bank] - dziwny marketing
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote in message
    news:gjl3cp$14k$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    > jak z aktualnością regulaminów.

    Co oznacza, ze racjonalnie nie potepuja, bo wysylaja sms tylko do swoich
    klientow, a banery trafiaja do potencjalnych i tam jest podany koniec
    promocji 31.12.2008.

    > Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o blokady,
    > o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd itd) - zawsze
    > w ciągu 24h miałem odpowiedź...

    No na pytanie odpowiadali, a jak zlozylem reklamacje 30 grudnia 2007 to do 2
    stycznia 2009 nie uporali sie z nia. Pewnie zapatrzyli sie na sposob obslugi
    klienta z "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz"

    -Proszę pana, ja już miesiąc czekam na samochód, a ten pan dostał go po
    ośmiu godzinach!!!
    -Proszę usiąść. (wyciąga kalendarz)
    -O, i już mija się pan z prawdą. Czeka pan 38 dni, a nie, jak pan powiedział
    miesiąc.
    -To już ponad miesiąc!
    -No! Skoro czeka pan już tyle czasu to może pan poczekać jeszcze jeden
    dzień.
    -Ja mam czekać jeszcze jeden dzień?! Niech ten pan zaczeka!
    -Gdyby ten pan czekał jeden dzień to mielibyśmy 300% straty produkcyjnej, a
    jeśli pan zaczeka to... (wyciąga kalkulator) To jakby nie liczyć, to jest
    2,702% straty.
    -Na stratę 2,702% możemy sobie pozwolić, ale na 300%!

    > Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)

    Brakuje ci katalogu rzeczy jakie moglbys sobie kupic? ;).

    MK