  • Data: 2012-06-22 00:54:37
    Temat: Re: Toyota Bank obniża loty.
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...pl napisał(a):

    > Dokładnie tak samo u mnie - otwarłem 2 lutym dla 7%, dwa tygodnie temu wysłałem
    > pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od
    > tego skłoniło :)

    odesłałeś token? mi panienka w infolinii wmawiała, że powinienem, ale ja
    uważam, że w okresie wypowiedzenia mam prawo korzystać z konta (po
    prostu chcę sprawdzić, czy zamkną - nie będę się mógł zalogować), poza
    tym w regulaminie nie ma ani słowa o konieczności odesłania tokena, więc
    wysłałem tylko wypowiedzenie.