  • Data: 2011-04-28 12:59:40
    Temat: Re: Toyota - zmiana TOiP
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator wrote:
    > W mB też masz koszyk i sporą pewność że eKonto za rok i dwa będzie nadal za 0.

    Mało tego, chyba nawet interfejs się mniej ślimaczy.
    Ale pisałem o TBP, więc uznałem, że wypada mi podać choć cień
    uzasadnienia posiadania tego konta :-)

    Więc - nolens volens - dodam jeszcze coś przeciwko mB: mają
    potwierdzenia SMSowe, a te jakoś przestają ostatnio być bezpieczne
    (a TBP jest normalny sprzętowy token...) :-P

    witrak()