  • Data: 2011-04-28 13:26:52
    Temat: Re: Toyota - zmiana TOiP
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-04-28 14:59, witrak() pisze:
    > (a TBP jest normalny sprzętowy token...) :-P

    Moj token cos sie lubi rozjezdzac z systemem. Juz kilka razy zdarzylo mi
    sie tak, ze wpisuje swoj login, wpisuje haslo i kod z tokena.
    Zatwierdzam. Wtedy wyskakuje mi okienko, zeby poczekac na nowy kod i
    wpisac go. Kiedy go wpisze, to mam tylko komunikat, ze "kod z tokena
    jest niepoprawny". Wtedy pomaga tylko telefon na partyline, oni wtedy
    cos resetuja i moge sie zalogowac, ustalajac nowe haslo. A po godzinie
    21 oczywiscie nie pracuja, nie wspominajac juz o niedzieli.

    Jeszcze jedna, bardzo denerwujaca, sprawa w TBP. Nie mam hasla do sejfu,
    wiec nie mam dostepu do wyciagow.

    18.03.2011 17:57:47 napisalem wiadomosc, zeby mi podali haslo do sejfu.
    21.03.2011 08:38:27 odpowiedz, ze przesla do 14 dni
    07.04.2011 13:53:19 pisze im wiadomosc, ze wciaz nie mam hasla do sejfu
    07.04.2011 14:07:32 odpowiedz, ze "Serdecznie przepraszamy za zaistniałą
    sytuację.
    W tej sprawie została zgłoszona interwencja do działu technicznego banku.
    Hasło do sejfu zostanie przesłane za pośrednictwem bezpiecznej poczty
    tak szybko, jak będzie to możliwe."
    Hasla nie mam do dzis.

    A system slimaczy sie NIEMILOSIERNIE...