  • Data: 2007-04-20 20:40:21
    Temat: Re: Toyotabank i konto bez karty - już się nie da?
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak przy okazji, to ktoś otrzymał już kartę albo pin? Moja miała
    > dojść, w/g zapewnień banku, najpóźniej do 5 kwietnia. Dziś jest 20 i ni
    > widu, ni słychu...

    Tak, miałem troche szczęścia bo karta przyszła z umową, jednak na dostarczenie
    umowy czekałem aż rozwiążą problem z kartami. Lepiej do nich zadzwonić i się
    przypomnieć oni tam mają niewszystko dopracowane - wciąż czekam na hasło do
    sejfu elektronicznego. Odnośnie karty chyba nie jest online bo po transakcji nie
    ma śpladu w blokadach ani nie zmieniły się środki dostępne na koncie.