eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp
    .dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!l28g2000vba.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Date: Tue, 23 Jun 2009 11:04:59 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 13
    Message-ID: <9...@l...googlegroups.com>
    References: <2...@m...googlegroups.com>
    <h1qlg2$lbj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@q...googlegroups.com>
    <h1r09s$gln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <h1r2df$l7t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@n...googlegroups.com>
    <h1r3bo$na8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h1r4o5$p9s$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1245780299 6389 127.0.0.1 (23 Jun 2009 18:04:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 18:04:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l28g2000vba.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491712
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Cze, 13:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
    > odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
    >
    Geniusz! Tez zaczne stosowac.

    Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub
    NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca".
    Przyszlo: "Niestety NIE".

    Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo
    doceniam. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1