eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 18:04:59
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Cze, 13:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
    > odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.
    >
    Geniusz! Tez zaczne stosowac.

    Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub
    NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca".
    Przyszlo: "Niestety NIE".

    Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo
    doceniam. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1