eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2
    .netcologne.de!feeder.erje.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad
    .net!198.186.194.250.MISMATCH!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!po
    stnews.google.com!q14g2000vbn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Date: Thu, 25 Jun 2009 14:47:17 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 48
    Message-ID: <4...@q...googlegroups.com>
    References: <2...@m...googlegroups.com>
    <4...@j...googlegroups.com>
    <h1r0pn$iq1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <a...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.31.208.24
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1245966438 25333 127.0.0.1 (25 Jun 2009 21:47:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Jun 2009 21:47:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q14g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=83.31.208.24;
    posting-account=KIMD8QoAAABIhENdsWpFXzRPIvVvn-Ib
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11)
    Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491987
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > On Jun 23, 6:34 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    >
    >
    > > "JarekAndrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
    > >> I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
    > <ciach>
    > >> Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
    > >> ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
    > >> postępów...
    >
    > > a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
    >
    > a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam  :-)
    >
    > Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że  26 maja (22 maja
    > złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
    > sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
    > wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
    > a) złożyć reklamację na mLinii
    > b) złożyć wypowiedzenie ponownie
    >
    > Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
    > że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
    > wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
    > wolę.
    > Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
    > Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

    Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna
    umowa z BRE mnie już nie wiąże.
    Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie,
    a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1