  • Data: 2010-02-16 15:17:13
    Temat: Re: Transakcja KK a brak potwierdzenia
    Od: "Darek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    Generalnie chodzi o to, że odwołali mi lot z powodu strajku na lotnisku,
    a przy przebookowywaniu kazali doplacic za bagaz bo linie na ktore zmieniali
    mi lot mialy je w taryfie, skasowala mnie z karty kobita bo wziela karte do
    sprawdzenia rezerwacji, ale powiedzialem, ze podpisywal nie bede, bo nie moja
    wina to, zebym dodatkowe koszty ponosił, oprocz wielkich strat czasowych.
    Ale kase i tak mi z konta zgarnelo.

    Sa jakies szanse na reklamacje tej transakcji?

    Darek