  • Data: 2022-02-07 20:14:47
    Temat: Re: Transakcje walutowe kartą, VISA czy Mastercard
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A transakcje wykonane 4 lutego czy rozliczone?
    Może to wciąż blokady?
    Na czas wykonania transakcji masz wpływ, na czas rozliczenia nie.

    Hmm, "dzień przetworzenia", co to może znaczyć?

    A tak trudno uciec przed bnp?
    Teraz dodali możliwość rezygnacji z KK w ST.
    Będę testował.
    Poprzednio musiałem iść do oddziału. Pani była mocno wkurzona, że akurat na nią padło
    ;>

    W santanderze nie miałem żadnych kłopotów z zamykaniem KK - a nawet zwykle przy
    zamykaniu coś zarobiłem ;>
    Jedynie "kąsultanci" nie wiedzą za bardzo, kiedy jest rozwiązywana umowa, do kiedy
    trzeba spłacać, kiedy znów można wziąć ten sam typ karty itp.

    A w curve od kiedy takie zmiany?

    mBąkowe/multiBąkowe oraz citkowe po kursie organizacji?
    Jakie to?
    Bo ja znam tylko "czarne" mc world elite.
    Inna sprawa, że też dla ludzi - w mBąku wystarczy mieć dochód 20k+