  • Data: 2011-11-30 16:58:27
    Temat: Re: Transfer karty do innego banku
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 10:51, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Oj chyba się nie doczekacie, bo wszystkie grupowe triki już się chyba
    > pokończyły ;)
    > Pierwsza kk Aliora by tu pasowała, bo ma darmowe przelewy i MB 1% no ale
    > to już historia i korzystają Ci co się załapali. MB teraz na debetówki
    > się przeniósł jakby nie patrzeć a KK Era to już dawno jest w posiadaniu
    > pewnie zainteresowanych.

    Toyota daje do 4% w zaleznosci od wysokosci aktywow u nich, ale ja ich
    nie lubie. No, i trzeba wziac pod uwage 'straty' z trzymania aktywow
    wlasnie w TB.
    Mnie generalnie by interesowalo cos na Polbank T-Mobile, ale z wyzszym
    zwrotem 1% jest slabe, do tego trzeba siemeczyc, bo karta nie ma PP/
    PW,mam zlizeniowa kredytowke z Citi i zdarza mi sie po nia siegac
    mimo, ze na Polbankowej mialbym 1% zwrotu.
    No coz, moze jakis bank uruchomi promocje zwrotu 5%, jak niegdys
    Rajfi :).

    MK