eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTrochę nie na temat ale o finansach jakby nie byłoRe: Trochę nie na temat ale o finansach jakby nie było
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!news.albasani.net!weretis.net!feeder4.ne
    ws.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!pe
    er03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <8...@g...com>
    <55e6fc39$0$8389$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <55e70349$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <ms785t$521$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ms785t$521$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Trochę nie na temat ale o finansach jakby nie było
    Date: Wed, 2 Sep 2015 19:48:21 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <55e73668$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.156.144
    X-Trace: 1441216105 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4779 83.27.156.144:56180
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1857
    X-Received-Body-CRC: 828289613
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615779
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarcinF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ms785t$521$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-09-02 o 16:10, J.F. pisze:
    >> Ale co - bank chce wiedziec gdzie klient jest ? I to tak zgrubsza,
    >> z
    >> dokladnoscia do kilkuset metrow ?

    >Tak, zmiany miejsca czas przebywania w konkretnych miejscach,
    >trasy i prędkość przemieszczania to są ważne cechy profilu klienta.

    Hm, jakos nie bardzo sobie potrafie wyobrazic jak bank ma to przekuc
    na jakies uzyteczne dane, tzn przynoszace zysk.

    >> Sprawdzac jak czesto do Biedronki zaglada ?
    >I do tego np. potrzebna jest dokładna lokalizacja.

    Ale co - chca mu karte Biedronka zafundowac ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.09.15 23:52 m

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1