    From: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 'Trudny' kredyt hipoteczny
    Date: 20 Jun 2006 23:58:08 -0700

    Taddy napisał(a):
    > Tak. Wiem.
    > Natomiast sytuacja wygladala tak, że mój poprzedni pracodawca
    > zalegał z pensjami, a ja nie mogłem wyrwac sie do rodzinnego miasta
    > (gdzie byl kredyt) - w celu ugody z bankiem, no i mnie wpisali...
    > Pozniej zmienilem prace, i zawarlem ugode, ktorej warunki spelniam...
    > A wpis zostal...
    >
    > Raczej jestem pewny tych 2 lat (tak mi powiedzieli w owym banku).
    >
    > Czy gdybym splacil do konca ten dlug, to bedzie mialo jakis wplyw?
    >
    > 1. Dom bank najprawdopodobniej udzieli ci w tej sytacji kredytu
> [...]

    No wlasnie - a gdybym splacil calosc zadluzenia, cudem uzyskal
    wykreslenie z MIG, i uzyskal zaswiadczenie, ze splacilem calosc i nie
    bylo z tym problemu, to czy inne banki spojrza na mnie bardziej
    przychylnym okiem?
    Czy bede musial czekac rok, dwa, trzy, zeby dlug byl sprawa
    przeszlosci?

    Pozdrawiam,
    ctx