  • Data: 2008-08-06 12:02:27
    Temat: Re: Tunezja - co wziąć
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No własnie pytanie co warto wziąć do Tunezji dolary czy euro. Dinarów w PL
    > się nie kupi więc odpada ale może wogóle nie warto brać waluty tylko
    > wypłacać z bankomatów -pytanie czy są bankomaty, bo znalazłem info ze
    > kartą tylko w hotelach można płacić. Był ktoś ostatnio i może podzielić
    > się doświadczeniem jak to wygląda.

    DT to waluta niewymienialna, nie wolno jej wywozic poza Tunezje!

    na jedno wychodzi, mozesz i euro i dolary - kurs wymiany jest odpowiedni,
    jednak jezeli chcesz odwiedzic rowniez Libie to wez tylko dolary z "duzymi
    glowami" (najnowsza emisja), nie wiem dlaczego, ale innych handlarze nie
    biora...

    w Tunezji generalnie gotowka, nawet jak mozna placic karta (poza hotelami)
    to sprzedawcy krzywo na to patrza, wola "żywą" gotówkę, można wtedy jeszcze
    bardziej zejsc z ceny!

    karta zaplacisz na lotnisku (polecam likier Timbarine, ale unikaj ichniej
    wodki - straszne swinstwo)

    --
    pozdrawiam
    RobertS