  • Data: 2008-08-14 12:54:46
    Temat: Re: Tyle na temat paskow i pinow.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał(a):
    > co więcej, ten jeden oskubany na 15 tyś od banku by usłyszał że reklamacji
    > nie uznaje bo transakcja poprawnie autoryzowana PINem wiec wszystko sie
    > zgadza i jest regulaminowo
    >
    > pod rozwagę wszystkim miłośnikom kart, namiętnie płacącym nawet za bułkę i
    > jogurt 3,50 kartą

    Jak tylko otrzymam KK Multi z chipem to natychmiast ustawiam limity
    zakupow na jeden/dwa dziennie (i jakis niski limit). W ten sposob nikt
    mnie nie okradnie. Coprawda funkcjonalnosc karty bedzie wtedy marna, no
    ale to juz sprawa banku, ze malo zarobi (ogranicze sie do 120 zakupow
    rocznie celem zwolnienia z oplaty rocznej i takiego limitu jakiim
    wykrecilem w latach 2007/2008 - ok. 30k PLN juz nigdy nie beda miec). W
    koncu ja mam jeszcze inne karty, autoryzowane normalnie (podpis) i bede
    je uzywal.

    --
    Mithos