    From: Fakir <f...@O...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tyle na temat paskow i pinow.
    Date: Thu, 14 Aug 2008 15:11:43 +0200

    Słyszałem że banki w szukaniu takich szwindli monitorują odchylone od
    przeciętnego użytkowania transakcje (np. miejsce, wartość,
    częstotliwość, typ transakcji). Ciekawe jakie miałbym szanse reklamując
    taką transakcje, jeżeli nigdy nie nie wykonuje zakupów autoryzowanych
    pinem...

    heheh - jesli chodzi o miejsce mam włączoną w jednym z banków funkcje
    lokalizacji telefonu (oczywiście dla własnych potrzeb) - który jest
    podany do kontaktu dla banku. Ciekawe czy bank przy takich nietypowych i
    potencjalnie "lewych" transakcjach mógłby lokalizować telefon i
    transakcje :) Oczywiście telefon też można ukraść a i obowiązku
    noszenia go przy sobie też nie mam... :)

    --

    sprzedajemy ładny widok przed oknem
    www.domdekor.com.pl