  • Data: 2012-03-18 22:36:36
    Temat: Re: Tylko nie mówcie, że są spleśniałe...
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jk3dj3$hhs$2@inews.gazeta.pl...

    > Czyli co/jak? Nie dali Ci?

    > To nie gruponowe, i nie 200.

    Oj, gdyby dali, to bym nie plul na CITI ze sa niepowazni i dupe zawracaja
    /przygotowanie papierow, czas poswiecony kurierowi/

    > -=-
    >
    > Mnie potrzebny ROR realnie oprocentowany.
    > KB byłby idealny, gdyby dawał te 7% nie do 3, ale do większej stawki. [niż
    > życie]

    To moze zapytaj w .... Erze ? :D
    O ile sie orientuje, w takim ukladzie najwyzszy % ror-u (3+3)
    jako opcja na mistrzowskim - do 20kzl - po spelnieniu dodatkowych warunkow.
    Jednak zadne z powyzszych nie da tyle orzeszkow co "Baska" ;P