    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tytu ł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Date: Fri, 12 Jul 2002 10:21:37 +0200

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:92495F7816L75H0090HK@217.98.42.108...

    [ciach]

    > szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma, ktora
    automatycznie
    > rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam pomyslu". Najgorzej jest gdy
    ktos umie i lubi pisac
    > - ale nie ma o czym. Wtedy powstaja takie przydlugie posty, a czlowiek
    jest zly sam na siebie ze
    > stracil swoj czas na ich lekture.

    "Chcącemu nie dzieje się krzywda" - to takie mądre powiedzenie.
    Jest to prywatna sprawa kolegi Artura co chce wysłać w tytule przelewu. Nie
    nam i pracownikowi banku oceniać czy jest to istotne czy nie. Na tym właśnie
    polega socjalizm - pani w banku wie lepiej jaki tytuł będzie adekwatny, a
    osoba płacąca za fakturę okazuje się RÓWNIEJSZA od osoby, która nie płaci za
    fakturę. Zaiste przykre.

    K. Kowalski