  • Data: 2004-02-05 19:26:40
    Temat: Re: Tytuł bankiera roku dla Leszka Balcerowicza -artykul
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca napisal/a:

    > Znaczy wykonanie budżetu, to według Ciebie spieprzenie czegoś?

    Jakiego budżetu, jakiś tam budżet z jednego roku to pryszcz - ten człowiek
    jest geniuszem jeżeli chodzi o wywąchanie skąd za kilka lat powieje wiatr -
    a to nie każdy profesor ekonomii potrafi, muszę przyznać.
    I jeszcze tak się ustawia, że nie brakuje mu gotowych bić czołem pretorian.
    Ale już nawet nie chce mi się dyskutować o sztywnym kursie walut (za to
    należy mu się grand prix od banków zachodnich), popiwku i uwłaszczeniu PZPR
    na początku 90., potem o podwyżce VAT na telefony, wywindowaniu akcyzy na
    benzynę do niebotycznych rozmiarów i powołaniu kolegi na stołek szefa
    nieudolnego zbiurokratyzowanego biura ds odbiurokratyzowania gospodarki pod
    koniec 90.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy