  • Data: 2008-01-07 08:16:59
    Temat: Re: U kogo konto osobiste ?
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik dooh napisal(a):
    > Witam.
    > Chciałbym prosić o poradę. Mam "od zawsze" konto w PKO BP z dostępem
    > PKOInteligo. Z uwagi na to że co miesiąc 7 zł przepada a oprocentowanie
    > jest nikłe myślę nad zmianą banku.
    > Mój profil osobowiści bankowej:
    > - wypłata na to właśnie konto więc dobre oprocentowanie moze sie przydac
    > - gdzie się da płace kartami
    > - kilka razy w miesiącu wybieram gotówkę z bankomatu na drobne wydatki
    > (50~100 zł)
    > - cenie sobie dobrą obsługę elektroniczną - opłacam wszystkie rachunki
> [...]

    Proponuje ToyotaBank + mBank.

    Wyplate polecasz przelewac na konto gl. w TB (2.5% konto gl. oraz 3.6% k.
    oszcz.).
    W TB przelewy za darmo (oplacanie rachunkow, przerzucenie czesci kaski do
    mBanku), 3 wyplaty w dowolnym bankomacie w Polsce za darmo.
    W mBanku zakladzasz konto bezplatne wraz z karta debetowa (zalatwia to
    sprawe czestszej, niz 3 razy/mc, wyplaty z bankomatu - skorzystasz z
    bankomatow Euronetu i BZ WBK, takze wyplaty w bankomatach za granica bez
    prowizji).
    Ponadto mBank przyda Ci sie do kupowania na allegro (sporo ludzi ma tam
    konto, wiec przelewy wewnetrzne w mB za darmo i natychmiast). Mozesz
    rowniez zainteresowac sie oszczedzaniem za pomoca mBanku (SFI lub do
    czterech eMax+).

    Sumaryczny koszt tych dwoch bankow to 30zl/rok (to oplata w TB) - zatem
    2.50zl/miesiac.

    Minusem jest brak kasy do wplat (trzeba znalezc wplatomat mBanku) oraz
    brak wyciagow papierowych , jesli to dla Ciebie ma jakies znaczenie.
    --
    pozdr.
    ls