  • Data: 2008-01-07 06:39:13
    Temat: Re: U kogo konto osobiste ?
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    === igoR === pisze:
    > Nie wiem ile zarabiasz, ale...
    > Mi wcisnęli konto w BPH, razem z kredytem i... jestem zadowolony!
    > Mam Sezam Maxa, kosztuje 12,95 / m-c, ale mam wszystko za darmo, przelewy,
    > bankomaty wszystkie w Polsce, sensownie działa internet.

    No wlasnie.. z tego banku uciekam (moja czesc wchodzi do pko)
    Prawie 13pln (czasem 15 czy 16, bo zdazalo sie, ze nie zrobilem 3
    operacji kartą debetową) za to, za co w innych bankach mam za darmo lub
    prawie za darmo. Czy to nie bez sensu?

    Ja kilka dni temu zalozylem konto w Citi (CitiOne, promocja, rok
    bezplatne, potem trzeba kilka warunkow spelnic, ale zawsze mozna
    zmienic na CitiDirect - jezeli wplywy powyzej bodaj 1000pln/miesiac,
    to kosztuje 2pln).
    A jakie plusy wzgledem BPH Sezam Srebrny?
    Bezprowizyjna wyplata w bankomatach
    poza krajem. Teraz darmowa wyplata w bankomatach eCARDu.
    Pierwsza wyplata w miesiacu w obcym bankomacie za darmo.
    Brak oplaty za karte debetową, oraz brak "zwyzki" jak nie wykona
    sie 3 platnosci kartą debetową.
    W sumie za zaoszczedzone 120-150pln rocznie, mam juz darmowa karte
    kredytową.. (ktora i tak mam darmową na 2 lata - konto promocyjne)

    Bylem w BPH dosc dlugo, ale nie widzialem sensu placenia tyle za konto

    Sierp