  • Data: 2009-08-12 14:08:22
    Temat: Re: UBS i rzad Szwajcarii bronia interesu klientów bankow
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b065a6c6-e4bf-4e77-bdbe-bc93c4303e0e@r34g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 12 Sie, 09:37, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > I tak JUZ ujawnili dane czesci wlascicieli kont przed ta cala
    > pokazowka w mediach. Co za roznica?

    Ale teraz było medialnie nośne siłowanie się z obrońcami przed terroryzmem,
    mogło być różnie.

    > Wszyscy malwersanci usilujacy ukryc cos przed IRS skreslili UBS z
    > listy "bezpiecznych" bankow. :D

    Wiadomo. Dla imidżu banku może to mieć różne efekty, i pozytywne, i
    negatywne. :)

    To jest niestety silnie nagłośniony w mediach precedens, więc myślę, że
    bardzo szybko będzie trzeba skreślić całą Szwajcarię. Na szczęście jest
    bardzo wiele innych krajów.