    From: Pietia <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UDRĘKA Z KONTEM W GETIN BANKU!!!
    Date: 17 May 2007 13:37:25 -0700

    On 17 Maj, 21:29, "Michał R." <m...@s...pl> wrote:
    > Myślalem że po przejsciach opisanych wcześniej z zakładaniem konta
    > internetowego w getin banku juz bedzie wszystko ok.

    (ciach)

    > czy rzeczywiście tak jest
    >
    > kiedy będę mógł się zalogować po raz pierwszy do swojego konta?

    Ja miałem dostęp dopiero po telefonicznej interwencji. Najpierw
    infolinia, stamtąd jakiś dział do obsługi GB24, dopiero następnego
    dnia kobitka zadzwoniła i powiedziała, że już ok. W oddziale na moje
    pytanie "...a dlaczego tak?" - "Widocznie gdzieś zapodział się pański
    wniosek o udostępnienie usługi".