    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UOKiK pozywa BRE - kredyty hipoteczne
    Date: Mon, 30 Mar 2009 22:31:18 +0200
    Sender: a...@i...eranet.pl

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    news:gqr5k3$5eg$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne do tego, że banki chcą koszty przerzucić na klientów (poprzez
    > zwiększenie marży) argumentując, że koszty pieniądza wzrosły i obecna
    > marża nie pokrywa kosztów pozyskania środków przez bank.
    > A to jest dokładnie to samo (o czym wspomniał kolega) jakby np. mediamar**
    > sprzedał ci telewizor za 2000 zł, a za rok zadzwonił, że jest zmuszony
    > podnieść ci cenę telewizora o 200 zł, bo mu koszty bardzo wzrosły i przez
    > to w roku w którym sprzedał ci telewizor nie uzyskał zakładanych zysków.

    Przyklad zupelnie nie trafiony. Umowy ciagle to cos zupelnie innego niz
    jednorazowe transakcje. Bardziej podobne sa juz roznej masci abonamenty
    platne ratalnie... telewizja, telefonia itp. Ja podpisalem umowe na
    telewizje kilka lat temu, ostatnio znowu podniesli abonament, mowia ze to
    zwiazane ze wzrostem kosztow, ale ja w to nie wierze. UOKiK jakos nie pali
    sie zeby zajac sie tego typu firmami....

    MK