  • Data: 2012-05-31 12:31:00
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 12:09, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

    > jakby

    > Nie mam pojęcia kiedy będzie średnioterminowy dołek na WIGu.
    > Na razie trend jest spadkowy. Prognozowaniem się nie zajmuję,
    > bo uważam, że przyszłość jest zasadniczo nieprzewidywalna.
    > Nie wiemy co będzie dziś, za tydzień ... a już wróżenie, co
    > będzie za miesiąc to kompletne bzdury. Śmieszą mnie sporządzane
    > przez analityków "scenariusze bazowe". Goście ulegają iluzji,
    > że panują nad wydarzeniami. Zenona Komara chyba nie czytali.
    > Jak ktoś nie jest insiderem albo "dobrze poinformowanym grubasem"
> [...]

    panienka, zapomniałeś o jednym aspekcie spekulacji, w chwili kiedy
    swołocza planktoniasta uwierzy że trend (jakikolwiek byłby, góra czy
    dół ) jest niezmienny (zawsze bedzie już rosło bądź spadki są
    wieczne) , WIELKI GRUBAS będzie już odwrócony buhahahahaaaaaaaaaaaa

    czy S&P pincet zostanie sprowadzony do cen 126x zgodnie z zasadą
    harmonii (2 = 4) nie wiem, ale wiem z praktyki że wtedy WIELKI GRUBY
    będzie już LONG

    a was pannice w dupsko wydyma, jak zwykle buhahahaaaaaaaaaaaaa