eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-06 21:24:51
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co zaś do
    > *szyfrowania* maili podaj mi polski bank, który to stosuje w komunikacji z
    > klientem.

    Nie wiem który . ALE NIEDOPUSZCZELNE JEST PRZESYŁANIE NUMERÓW KARTY
    ZWYKŁYM NIEZAKODOWANYM MIALEM.
    ( pik pdf.)
    to tak samo jak UZYWANIE STRON BEZ HTTPS:// PRZY TRANSAKCJACH KARTĄ
    BTW jesli uważasz ze jest to normalne podaj numery swojej karty na tej
    liscie...powodzenia.
    Ja w kżadym razie nie smiałbym zrobic tego w stosunku do swoich klientów

    M Grabowski

    www.zegarki.com.pl
    www.patery.com.pl
    www.puzzle-sklep.pl