eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-06 21:43:11
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: Mlody Book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mg napisał(a):
    > Co zaś do
    >> *szyfrowania* maili podaj mi polski bank, który to stosuje w komunikacji z
    >> klientem.
    >
    >
    > Nie wiem który . ALE NIEDOPUSZCZELNE JEST PRZESYŁANIE NUMERÓW KARTY
    > ZWYKŁYM NIEZAKODOWANYM MIALEM.
    > ( pik pdf.)
    > to tak samo jak UZYWANIE STRON BEZ HTTPS:// PRZY TRANSAKCJACH KARTĄ
    > BTW jesli uważasz ze jest to normalne podaj numery swojej karty na tej
    > liscie...powodzenia.

    OK, zrobię to co zrobił pracownik banku - wyślę w niezabezpieczony
    sposób numery wszystkich swoich kart łącznie z ich kodami CVV i
    pozostałymi danymi. Mogę nawet podać publicznie na tej grupie te dane w
    odniesieniu do moich zamkniętych/zastrzeżonych kart. Czy nie o tym
    właśnie piszesz?
    Rozumiem, że Twoja reklamacja nie została rozpatrzona na Twoją korzyść -
    moim zdaniem powinieneś niezależnie od odpowiedzi z banku zgłosić fakt
    kradzieży na policję, o czym pisał Wojciech Nawara i przesłać dokumenty
    z policji do banku w celu ponownego rozpatrzenia reklamacji, ale pisząc
    na grupę nie musisz podważać wszystkich procedur i siać błędnych
    informacji (jak choćby o kodowaniu maili, czy szyfrowaniu, skoro żaden
    znany mi bank nie stosuje takiego rozwiązania w komunikacji z klientem -
    co nie znaczy, że inne banki nie stosują lepszego zabezpieczenia
    informacji poufnych). O ile mi wiadomo można wybrać przy składaniu
    reklamacji w Inteligo pisemny tryb odpowiedzi, jeśli masz obawy
    dotyczące transmisji internetowej, a przecież jako klient Inteligo masz
    chyba świadomość, że wyciągi wysyłane są w takiej samej formie, jak
    informacja o rozwiązaniu reklamacji, więc nie traktuj tego jak jakiejś
    sensacji.

    > Ja w kżadym razie nie smiałbym zrobic tego w stosunku do swoich klientów
    >
    > M Grabowski
    >
    > www.zegarki.com.pl
    > www.patery.com.pl
    > www.puzzle-sklep.pl
    > www.silveramber.net
    > www.antykwariusz.com.pl
    > www.seksuologia.net
    > www.superpromocja.pl
    > www.e-srebro.com
    >

    Cieszę się :) Pozdrawiam.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1