  • Data: 2002-09-01 08:28:14
    Temat: Re: UWAGA!!! mBank pustelnik trophy... UWAGA!!!
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > Na cafe piszą co innego, a na mLinii gadają co innego. Sam nie wiem,
    > odebrali mi poprostu fajowy aparat cyfrowy ;( <płaczę> no i polar
    > alpinusa <płaczę> <płaczę> <płaczę>

    mnie osobiście poinformawali na mlini ze liczy się data wysłania (takze
    przez net) wniosku takze w twoim przypadku nie masz się czym zamartwiać.
    Generalie jednak rzeczywiście mlinki są niedouczone. J a np. pytałem o
    osobę która do konta osobistwego zakłada również gospodarcze - raz mnie
    poinformowano że nie będzie zaliczona, dopiero drugi raz gdy przeczytałem
    mlince cytat ze strony, potwierdziłą że taka osoba również będzie
    zaliczona.
    Przecież oferta mbaku nie jest az tak rozległa azeby mlinka nie mogła
    sięjej nauczyć - dlaczego ja jako klient mam wiedziećo ofercie banku więcej
    niż jego pracownicy???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"