  • 1. Data: 2002-08-31 16:41:30
    Temat: UWAGA!!! mBank pustelnik trophy... UWAGA!!!
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    Myślę sobie - aparat cyfrowy OLYMPUS, zajefajna rzecz ;) hmm do konca
    zostalo 3 dni a mi tylko jeszcze 5 osób. Obdzwoniłem pare osób i znalazłem
    az 8 chetnych do posiadania konta. Z częscią się umówiłem na wypełnienie
    wniosku na stronie i..... a zadzwonie do mBanku spytam się czy te wnioski
    będą zaliczone do konkursu:

    dryń, dryń.... cośtam coś tam, wciskam 0 by połączyć się z mLinią:

    -dzień dobry Jan Kowalski mBank w czym mogę pomóc?
    +dzień dobry bielen2k mam pytanie, jeżeli osoba wypełni wniosek 31 sierpnia
    i poda moj numerek konta (8 cyfr) to czy dostane za to aparat jeżeli tych
    osób będzie 8?
    - nie proszę pana, wypełnienie wniosku to jest tylko chęć posiadania konta w
    mBanku, do 31 sierpnia ma być podpisana i przysłana już do nas umowa.....

    Myślę sobie..... mBank schodzi na psy :(

    pozdrawiam,
    bielen2k

  • 2. Data: 2002-08-31 17:01:41
    Temat: Re: UWAGA!!! mBank pustelnik trophy... UWAGA!!!
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    bielen2k wrote:
    > - nie proszę pana, wypełnienie wniosku to jest tylko chęć posiadania
    > konta w mBanku, do 31 sierpnia ma być podpisana i przysłana już do
    > nas umowa.....

    bielen2k, Marek Piotrowski, który jest osobiście odpowiedzialny za
    konkurs wypowiedział się niedawno inaczej:

    Re: Pustelnik - czas się kończy
    Autor: Marek (Intranet ...)
    Data: 02-08-26 12:00

    Witam,
    31.08 kończy się ta część konkursu w któej Uczestnicy polecają mBank,
    21.09 kończy czas na dopełnienie pozostałych formalności, czyli wpłąta
    500 zł i odesłanie podpisanej umowy.

    Pozdrawiam

    Marek

    PS. Wszystkie osoby, które założą rachunek do końca dnia 31.08 będą
    "zalicozne" w konkursie.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=374
    28&t=37385&v=t

  • 3. Data: 2002-08-31 17:43:55
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    |
    | Pozdrawiam
    |
    | Marek
    |
    | PS. Wszystkie osoby, które założą rachunek do końca dnia 31.08 będą

    Czyli osoby które wypełnią wniosek w ostatnich dniach serpnia nie beda
    zaliczone do konkursu. Do 31 ma być umowa juz podpisana!!! Dzwoniłem przed
    chwilą do mBanku, mało co się nie pobiłem z miłą panią z mLinii ze mi
    przepadł koło nosa aparacik cyfrowy. Jak nie wierzycie to zadzwońcie... ;)

    pozdrawiam,
    bielen2k

  • 4. Data: 2002-08-31 18:43:31
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > chwilą do mBanku, mało co się nie pobiłem z miłą panią z mLinii ze mi
    > przepadł koło nosa aparacik cyfrowy. Jak nie wierzycie to zadzwońcie... ;)

    To następna wypowiedź Marka:

    --------- cytat ---------
    jeśli chodzi o:

    - wnioski internetowe to sprawa jest prosta, nawet osoba która wyśle wniosek
    (poprawnie wypeniony) o 23:59 w sobotę będzie zaliczona w konkursie,
    oczywiście jeśli pozostałę warunkik konkursu są spełnione.

    - umowy wydrukowane ze strony muszą być zarejestrowane najpóźniej w piątek w
    systemie, więc w tym przypadku biorąc pod uwagę ilość czasu, który jest
    niezbędny przez Pocztę do dostarczenia przesyłki, nie pozostło dużo czasu,
    --------- cytat ---------
    źródło: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=375
    52&t=37385&v=t

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 5. Data: 2002-08-31 19:09:16
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    | niezbędny przez Pocztę do dostarczenia przesyłki, nie pozostło dużo czasu,

    Na cafe piszą co innego, a na mLinii gadają co innego. Sam nie wiem,
    odebrali mi poprostu fajowy aparat cyfrowy ;( <płaczę> no i polar alpinusa
    <płaczę> <płaczę> <płaczę>

    :D

    bielen2k

  • 6. Data: 2002-08-31 19:26:23
    Od: <k...@w...pl>

    a mnie kilkaktrotnie zapeniano ze jak umowa wyslana 26 i 27 - wydrkowane i
    wyslane to bierze udzial w konkursie.
    liczy sie data stempla pocztowego !
    jesli ktos twierdzi inaczej - czyli ze musz byc niby do 31 zarejestrowane w
    systemie, no moze poza tym , ze umowe wysle 30 sierpnia w piatek poczta, to
    jest to niezgodne z regulaminem .
    zadne interpretacje nie wchodza tutaj w gre, tych interpretacji
    prowadzonych przez bank nie ma w regulaminie, jednym oficjalnym dokumencie
    konkursu!
    inaczej , nicy umowa nie dotarla , wyslana 26 sierpnia ale do jednego
    znajomego telefon zeby wyslal potwierdzenie zameldowania - wyslane w piatek
    . a inny w tym samym czasie dzwonil i odpowiedz- umowa jeszcze nie dotarla.
    acha i jeszcze jedno , interpertacja przekazana mojemu znajomemu , niby
    wyjasniajaca te ze ma byc toto zarejestrowane do 31 , potwierdzajaca to co
    napisal Pan Marek byla bledna. szkoda ze nie zapisal sobie jego nazwiska,
    ale zapamietal glos i bedzie wiedzial ktoto nastepnyum razem .
    i na szybko zmienilo sie nadmiar z kogos innego co bylo wyslane na inna
    osobe polecajca aby dobic do tych 30 , na "wszelki wypadek" - zeby nie
    stracic.zmiana dotyczyla umow wyslanych 27 sierpnia.
    zreszta to co przyjdzie pierwsze jest uwzgledniane.- zobaczymy , na tego
    pana bedzie polowanko.
    bo ktos musi odpowiedziec za zle dane przekazane - po rozmowie bylo poznac ,
    ze jest z wyzszej polki osob pracujacych w mBanku. rozmowa byla 30 sierpnia.

    dane o tym co powiedzialem byly sprawdzane z 3 razy w piatek , no i
    oczywiscie rowniez od poczatku czyli od maja, i jedyna interperatcja jaka
    byla do 28 sierpnia to taka , jaka byla w regulaminie zadna inna.
    dopiero 28 pojawila sie ta interpertacja Pana Marka , potwierdzona przez
    tego Pana w piatek.
    pozniej w po jego rewelacjach , trzy razy telefony do mbanku, i po 30
    minutowych wyjsnieniach znowu wrocilo do tego co bylo w regulaminie i tego
    co bylo powtarzane do maja.
    a ze zdarzaja sie odpwiedzi typu :
    umowa odeslana do 31 sierpnia i wplata do 31 to jest norma, a w regulaminie
    pisze zupenia co innego. i to jest wazne.
    teraz tylko wplaty i koniec. acha nauczony doswiadczeniem robie tak , jak
    bylo w poprzedniej edycji , kasa na jedna noc a nie tylko wplata i wyplata w
    ten sam dzien, po prostu jestem przezorny .
    pozd

  • 7. Data: 2002-09-01 08:28:14
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > Na cafe piszą co innego, a na mLinii gadają co innego. Sam nie wiem,
    > odebrali mi poprostu fajowy aparat cyfrowy ;( <płaczę> no i polar
    > alpinusa <płaczę> <płaczę> <płaczę>

    mnie osobiście poinformawali na mlini ze liczy się data wysłania (takze
    przez net) wniosku takze w twoim przypadku nie masz się czym zamartwiać.
    Generalie jednak rzeczywiście mlinki są niedouczone. J a np. pytałem o
    osobę która do konta osobistwego zakłada również gospodarcze - raz mnie
    poinformowano że nie będzie zaliczona, dopiero drugi raz gdy przeczytałem
    mlince cytat ze strony, potwierdziłą że taka osoba również będzie
    zaliczona.
    Przecież oferta mbaku nie jest az tak rozległa azeby mlinka nie mogła
    sięjej nauczyć - dlaczego ja jako klient mam wiedziećo ofercie banku więcej
    niż jego pracownicy???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 8. Data: 2002-09-01 12:29:46
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    | Przecież oferta mbaku nie jest az tak rozległa azeby mlinka nie mogła
    | sięjej nauczyć - dlaczego ja jako klient mam wiedziećo ofercie banku

    wczesniej rozmawialem z jakims panem z mLinii i powiedzial ze wypelnienie
    wniosku jest tylko checia posiadania konta. Wiec zrezygnowalem. Mam chyba z
    10 osob ktore chca konto ale to jak bedzie next konkurs, bo teraz gdybym
    powypelnial wnioski to bym zmarnowal te 10 osob ;) Wiec wole byc myslą ze
    to jest tylko chec posiadania konta.

    pozdrawiam,
    bielen2k

    ps. a kupon rabatowy i tak dostane bo mame miesiąc temu namowilem na mBank
    ;)

  • 9. Data: 2002-09-01 14:15:46
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > mBanku, do 31 sierpnia ma być podpisana i przysłana już do nas umowa.....
    >

    > Myślę sobie..... mBank schodzi na psy :(

    Nie schodzi tylko takie życie - bez podpisu nie ma romansu - ja tak samo
    miałem w Multibanku - ale aparacik i plecaczek dostałem :)

    pa TrueMan

  • 10. Data: 2002-09-01 16:47:39
    Od: t...@p...onet.pl

    > - nie proszę pana, wypełnienie wniosku to jest tylko chęć posiadania konta w
    > mBanku, do 31 sierpnia ma być podpisana i przysłana już do nas umowa.....
    >

    > Myślę sobie..... mBank schodzi na psy :(

    Myślę sobie, w każdym konkursie wazny jest regulamin, mam nadzieję, że każdy go
    czytał i mam pytanie:

    gdzie jest napisane w regulaminie że umowa ma być nadesłana do 31.08.2002 roku.
    cytuję regulamin:

    oto treść regulaminu:
    (...)
    III. Czas trwania Konkursu

    1. Konkurs rozpoczyna się od 1.05.2002 r., przy czym:

    a) losowanie nagrody w Konkursu odbędzie się w dniu 27.09.2002 r.
    b) rozstrzygnięcie Konkursu odbędzie się w dniu 30.09.2002 r.
    (...)

    wg. tego punktu konkurs kończy się 30.09.2002 w dniu rozstrzygnięcia

    (...)
    Przez "pozyskanie nowego klienta" rozumieć należy klienta, którego rachunek
    spełnia łącznie następujące warunki:

    a) został założony w oparciu o wniosek internetowy lub umowę z prawidłowo
    wypełnionym polem identyfikującym Uczestnika,
    b) został założony w trakcie trwania Konkursu,
    c) w trakcie trwania Konkursu oraz przez 21 dni po jego zakończeniu wpłyną na
    ten rachunek środki pieniężne w wysokości 500 zł.
    (...)

    z raegulaminu jasno wynika, że umowa ma być dostarczona do mbanku w trakcie
    trwania konkursu czyli do 30.09.

    skąd wszyscy podniecają się datą 31.08.2002