  • Data: 2005-06-25 07:52:30
    Temat: Re: Ubezpieczenie NNW - któe wybrać?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:783ec$42bcf6f6$3eb32769$27326@news.chello.pl...
    > Grupowe ubezpieczenia są najkorzystniejsze i mają najszerszy zakres
    > (łącznie ze śmiercią rodziców, urodzeniem dziecka etc..) jak masz
    > możliwość to się nie wachaj

    Ale człowiek nie ma 30 lat!
    A więc jego ryzyko jest niższe od średniej pracowników. Zależy oczywiście,
    co to za grupa - inaczej na uczelni, inaczej firmie kurierskiej. Poza tym w
    wieku poniżej 30 lat nie wiadomo, jak kwestia dziecka, rodziców, teściów,
    żony. W młodym wieku warto mieć samodzielne NNW + dodatkowe opcje.
    Ostatnio przeniosłem się z CU do Generali via mBank i zapowiada sie nieco
    lepiej.
    SIM