  • Data: 2003-08-28 13:21:30
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:l7lrkv8kd2o9lu75hjm2l1bre8juj8j4ev@4ax.com...

    > A nie dłużej - do powstania mieszkania? Bo przecież wartość działki
    > bez domu może być mniejsza niż kredyt.

    a można dokonać prawomocnego wpisu do hipoteki dla mieszkania, kiedy ta
    hipoteka ma być zabezpieczeniem kredytu ?:)) .....

    chociaż w sumie zastanawiam się jak jest to rozwiązywane w przypadku kredytu
    na budowę ... czyżby banki były tak dobre i brały zabezpieczenie hipoteczne
    z budynku którego nie ma ?
    pewnie kredyt taki musi być ubezpieczony do czasu zakończenia budowy, mam
    rację ?

    --
    pozdrawiam
    plusz