  • Data: 2003-06-08 14:09:55
    Temat: Re: Ubezpieczenie na zycie z funduszem inwestycyjnym
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Wiraszka" <p...@t...pl> wrote in message
    news:5d46evs0gmtgle980256bq3navgqa7gi8u@4ax.com...

    > Ubezpieczałem się w CU, ale za ile i na ile - zabij, nie
    > pamiętam. A że nie mam do nich pretensji to niech świadczy
    > to, że dalej jestem u nich ubezpieczony (ale tylko
    > ubezpieczenie), tam ubezpieczyłem dom i mam tam otwarte
    > rejestry FI.

    tak, ale mi chodzi o ubezpieczenie na życie, a ty masz chyba tylko
    majątkowe.
    takie to mam już w PZU.
    Jeśli chodzi o ubezpieczenie na życie to PZU ma ograniczenie do 100000 zł.
    Ja chciałbym więcej, jakieś 300000 zł.
    Teraz szukam, kto chciałby mnie ubezpieczyć za przyzwoite pieniądze.
    CU z funduszami pożera za dużo jak na mój gust i chcę zabrać to co tam
    jeszcze zostało.
    Już widzę, że gdybym to zostawił to polisa dojdzie do zera za kilkanaście
    lat, a miało być tak, że wystarczy do 60-tki i jeszcze zostanie. Można co
    najwyżej dokupić kolejną polisę, ale ona wychodzi już dużo drożej więc się
    wynoszę.