    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenie nieruchomości- problem
    Date: Wed, 15 Jan 2014 12:51:55 +0100

    news:b98ab1d0-f127-4a22-b8e6-bad23839e701@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:01:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > idďż˝ do brokera, on zapozna siďż˝ z sytuacjďż˝ i zaproponuje Ci kilka TU
    > kt�rych ubezpieczenie b�dzie mo�liwe
    Byłem. O to chodzi że co TU to inny obyczaj: 1, 2, lub 3 polisy
    Ubezpieczyc ubezpieczy prawie każde TU problem zacznie sie w przypadku
    szkody.
    A chce żyby to było zrobione prwidłowo
    Wersja z 1 polisą wydaje mi się bezx sensu skoro sa dwa lokale
    mieszkalne+częsci wspólne i dwóch różnych włascicieli
    Wersja z dwoma polisami niby ok bo dwa lokale mieszkalne ale co z częściami
    wspólnymi? A jak zerwie dach to z której polisy szkoda?
    Wersja z 3 polisami wydaje się niby najrosadniejsza ale tez nie jestem
    pewien czy jakiś haczyków nie będzie

    ---------
    Według mnie jak zerwie dach to dyskusji z której polisy nie będzie tylko w
    wersji 1.
    Ubezpieczać chyba nie musi właściciel więc to, że dwóch właścicieli wydaje
    mi się małym problemem.
    Co innego jak to są dwie oddzielne (osobne KW) nieruchomości.
    P.G.