    From: "leo" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenie w kredycie hipotecznym.
    Date: Sat, 10 Jan 2009 14:47:15 +0100

    Prosiłbym o wyjasnienie sprawy.
    Wziąłem kredyt w Polbanku. Kupiłem mieszkanie na rynku pierwotnym. Do
    momentu wypłacenia ostatniej transzy miałem tzw karencję, płaciłem tylko
    odsetki. Otrzymałem mieszkanie, podpisałem akt notarialny. Akt notarialny
    przedstawiłem w Polbanku. Oni przygotowali mi:
    -"Wniosek o wpis w KW"
    -Oswiadczenie Banku o udzielenie kredytu
    - Ośwaidczenie Kredytobiorcy o ustanowienie hipoteki kaucyjnej
    -Deklaracja przystąpienia do ubezpieczenia.
    Pytanie mam do ostatniego punktu. Co to jest za ubezpieczenie, od czego? nie
    jest napisane. Mogę wybrac własnego ubezpieczyciela? Polbank przedstawił mi
    PZU SA. Od kiedy mam płacić to ubezpieczenie? Mam nadzieje, że nie naliczą
    mi jakiś zaległych ubezpieczeń, jesli to miało być np od momentu podpisania
    umowy kredytowej. Dostałem taki druk dopiero teraz i myślałem, ze ubezpieczę
    mieszkanie w momencie, kiedy otrzymam akt notarialny.