  • Data: 2007-09-30 08:50:11
    Temat: Re: Ubezpiecznie od niedokonanej platnosci online
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Sep 2007 01:15:28 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Moze jednorazowo (bez podpinania do komputera) zapamietac tysiace
    >sciezek. Przy czym nie wiem czy nie ma mniejszych.
    >
    >Koszt, jakbys chcial sam zmontowac, rzedu 100 zl. Moze mniej.

    przesadziłeś. Jeśli zrobisz mi taki pamiętający tysiące ścieżek za 100
    zł - biorę :-)

    >To nie te czasy gdy czytnik (ok, takze zapisujacy) wygladal jak
    >"stacja dyskow do Atari" i wymagal peceta do pracy.

    bo to mechanika... Sama głowica nie musi być szersza niż szerokość
    paska karty (w jednościeżkowych może to być głowica wielkości
    magnetofonowej). A "ok także zapisujący" to jest właśnie ta różnica
    wielkości, bo musi mieć mechanikę podającą kartę i przesuwającą ja ze
    stałą prędkością.

    --
    Jarek Andrzejewski