  • Data: 2009-09-18 08:32:44
    Temat: Re: Uczmy sie od Irlandczykow
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo wrote:

    > Okruch brylantu? Mysle, ze wcisniete kamyki z Jeleniej, tfu.., Jasnej
    > Góry lepiej by sie
    > sprzedawaly :)

    Moj czlowiek co mi chatke remontowal, mowil ze w Polsce sa jakies
    zwyczajne kamyki,
    rozowe i w paseczki, ktore po oszlifowaniu moga biegac za polszlachetne
    i tak sie je uzywa.
    Jest moim marzeniem, nim zdechne, zafundowac sobie roztruhan.
    Roztruhan to taki dzban na wino a nazwa jeszcze chyba turecka. Dzban ma
    dwie raczki
    do targania wina i jest zdobiony jakas figura mysliwska .Z takim dzbanem
    Kmicik sie slanial
    napity na przyjeciu u Radziwilla w Potopie. Otoz ja sobie odlozylem
    sztabe srebra na te cele.
    Mysle zeby dac gdzies wyklepac taki dzban i ozdobic polskimi
    kamuszkami, jak wyzej.
    A pic wino to ja sam juz potrafie.

    fatso