eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUfaj, ale sprawdzajRe: Ufaj, ale sprawdzaj
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Darek" <n...@p...maila.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ufaj, ale sprawdzaj
    Date: Mon, 7 Aug 2006 04:57:50 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 55
    Message-ID: <eb6a6c$h2e$1@news.onet.pl>
    References: <eb48e5$j4m$1@nemesis.news.tpi.pl> <eb4c8b$tt2$1@news.onet.pl>
    <eb4hei$fb5$1@news.dialog.net.pl> <eb4lgf$7tq$1@inews.gazeta.pl>
    <eb53rh$nn5$1@news.onet.pl> <eb56p4$22q$1@inews.gazeta.pl>
    <eb5fgu$pbn$1@news.onet.pl> <eb5ic1$ilv$2@inews.gazeta.pl>
    <eb5ked$a5b$1@news.onet.pl> <eb5n77$8vm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: zagorzeb.smstv.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1154919437 17486 81.210.104.10 (7 Aug 2006 02:57:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Aug 2006 02:57:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Sender: kJwvbH9Qfay/jKk520qKtG8rW0tir25C439/5JRgLc8=
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Antivirus: avast! (VPS 0631-3, 2006-08-04), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393161
    [ ukryj nagłówki ]

    > A ktoś napisał że tak się się stanie/stało?

    Nikt również tego nie zanegował.

    > Zresztą - mało to było przypadków kiedy w takiej lub podobnej sytuacji
    > bank
    > wodził klienta za nos?

    Mozesz dać jakiś przykład w którym jakikolwiek bank został skazany przez sąd
    za nie zwrócenie kasy która wyciekła z winy pracownika banku?

    > Bo ponieważ?

    Bo kasa w banku ma być bezpieczna. Ale nieuczciwy pracownik moze
    zdefraudować pieniadze zarówno klienta biednego jak i bogatego.


    > Nooo. I pewnie sam kontroluje swoje saldo, a nie "Pani Kasia" z okienka.

    A to klient prywatny nie ma obowiazku aprawdania salda swojego rachunku. To
    ja jakiś dziwny jestem że to robię.

    >
    >> Skąd taka pewność?
    >
    > 3 magiczne literki 'BPH' mówią wszystko...

    Zobacz poniżej, kolega pisze o zabezpieczeniach duzych transakcji
    potwierdzonych przez "kierownika". Więc jakieś procedury są.


    > Gdybyś się zgubił - nie rozmawiamy o 'wszystkich transakcjach' tylko o
    > dużych transakcjach lub pewnych transakcjach układających się we wzór...

    Jaki wzór, co ty gadasz? Duze transakcje są zabezpieczone. Co nie znaczy że
    nieuczciwy pracownik
    ich nie obejdzie.

    > Tia.
    > Patrz wyżej - teoria jedno, praktyka drugie.

    Nigdzie powyżej nie napisano ze bank nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy.

    >
    > BTW: Pracujesz w BPH lub jesteś/byłeś ich klientem?

    A co to ma do rzeczy? Takie sprawy zdarzają się w KAŻDYM banku - jedne
    wychodzą na światło dzienne inne nie.
    Słyszałeś o jakimś przypadku w którym okradziony klient banku nie odzyskał
    swoich środków?


    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1