  • Data: 2003-08-12 14:31:31
    Temat: Re: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie to dziwi jak jej dali to wszystko na raty. Mi jakos nie chca dac nawet
    mlynka do kawy, chca zaraz zaswiadczen o zarobkach.

    Niech robia tak:
    przy braniu na raty stawiaja przy scianie osobe z sklepu, ktora podpisuje
    umowe, osoba bioraca raty oraz trzymaja aktualna gazete i umowe w lapie, zeby
    bylo widac na zdjeciu. I juz by bylo wszystko cacy. Ja jakbym mial sklep to bym
    tak robil i naciagacze by poszli won. Zdejcia robia w PZU, to niech przy ratach
    robia.