  • Data: 2003-08-12 15:24:09
    Temat: Re: Ukradli jej dokumenty, ściga ją kto może
    Od: "excile" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamiast wynajmować adwokatów pani dziennikarzyna powinna po prostu
    > poczekać na proces, po otrzymaniu orzeczenia zgłasza sprzeciw i ma po
    > sprawie.

    ja jednak podraze temat. W teorii masz swieta racje, ale w praktyce spprobuj
    szybko jakis wyrok uzyskac z polskich sadow. tymczasm pani staje sie obecna
    na czarnej, oficjalnej liscie dluznikow i dla instytucji finansowych i
    uslugowychprzestaje istniec. idzmy dalej pani ta nie moze miec telefonu
    komorkowego, kablowki czy wziac kredytow bo w systemie bedzie na czarnej
    liscie i sprobuj wtedy przekonac operatora uslugi czy bank ze to nie ty?
    Niby przedstawisz dokumenty no ale...:)

    pzdr
    Darek