  • Data: 2003-06-06 13:05:24
    Temat: Re: Ukraina i VE
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Achtelik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bbov1l$cr6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie
    > Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy
    > "istnieje" juz TAM siec bankomatow ??
    > Czy lepiej wziasc z soba wieksza gotowke - jade jako turysta na tydzien.
    > Z ktorej VE lepiej korzystac - PKO BP czy mBank ??
    >
    > Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    > Tomasz Achtelik
    > Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy
    > "istnieje" juz TAM siec bankomatow ??

    Tylko jeden PrivatBank posiada we Lwovie sieć 24 bankomatów.
    http://www.privatbank.com.ua/info/index1.stm?url=/in
    fo/bankomaty/listcytes.s
    sc
    Ukreksimbank 7 bankomatów
    http://www.eximb.com/ru/service/individual/card/atms
    .html
    Aval 8 bankomatów
    http://www.aval.ua/rus/branches/lvov/lvyv/
    ZUKB 8 bankomatów
    http://maxi.com.ua/~creditcard/card/atm/fuibnet.htm

    Więcej nie chce mi się szukać. Będzie prawdopodobnie kilkaset bankomatów, bo
    banków jest kilkadziesiąt.
    W każdym większym sklepie, hotelu czy kawiarni.
    Ale lepiej chyba płacić kartą, niż pobierać gotówkę.