  • Data: 2006-01-15 22:45:45
    Temat: Re: Umowa kredytowa Fortis - błędy?
    Od: "AJ" <a...@...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman P." <b...@n...com> napisał w wiadomości
    news:dqds4d$nir$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiem, ze brzmi dobrze.
    > Zacytowalem zapis z mojej umowy, aby autor tego watku AJ mogl porownac z
    > zapisem w swojej umowie.

    Łee faktycznie macie rację .... tak samo jak u Romana jest u mnie w
    umowie.... ale dla zwykłego laika taki zapis w umowie na pierwszy rzut oka
    nie wygląda jak raty malejące...
    Dzięki za pomoc z powyższym.
    P.S. W umowie mam aktualny LIBOR 1,18% i marżę 1% - rozumiem że to oznacza
    aktualne oprocentowanie już w wys. 2,18%?
    P.P.S Nie odpowiedziałem tak na prawdę na jedno z pytań - na decyzję banku
    czekałem 4 tygodnie

    AJ