  • Data: 2011-11-20 19:17:51
    Temat: Re: Unijne ryby ....
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Z tego powodu, odkrycie jakieś brytyjskiej firmy, że woda zapobiega
    > odwodnieniu wydaje się mniej innowacyjne od odkrycia producenta jogurcików.
    > Zakaz być może jest równie mało innowacyjny, ale ja go popieram.
    > Postrzymuje bowiem od nadmiernej "innowacyjności" brytyjskich cwaniaczków,
    > którzy od zawsze pogardzali EU i całym nieanglosaskim światem.

    Masz trochę racji, ale skoro odkrycie jest mało innowacyjne (wszyscy wiemy,
    że odwodnienie wynika z braku wody) i z tego powodu uruchamia się całą unijną
    machnę, żeby zakazać napisów, to jak to się ma do napisów na papierosach, że
    palenie zabija albo powoduje niepłodność. Wszyscy to wiedzą, więc po co pisać.

    pozdrawiam
    kc