  • Data: 2011-11-21 20:59:30
    Temat: Re: Unijne ryby ....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 20:18:30 +0000 (UTC), kc napisał(a):

    > ZAŁĄCZNIK I, II.JAKOŚĆ
    >
    > "wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny paluszków"
    >
    > Z tym,że jest to zapis znowelizowany w 1994,poprzedni definiował
    > prawdopodobnie promień krzywizny,trudno znależć pierwowzór.Jeżeli tak
    > było,mielibyśmy zabawę:),ale i tak "nieprawidłowa krzywizna"to jest to.
    >
    > kc

    Nie no, ja wierzę. Było coś takiego a później to niby znowelizowali. Myślę,
    ze to tak ja ze wszystkim. Ktoś zapłacił, żeby takie coś wprowadzono i
    tyle. Bowiem nikt nie męczyłby się żeby napisać te parę stron bez
    przyczyny. A tą przyczyna z pewnością nie jest moje dobre samopoczucie
    podczas spożywania tego owocu.

    Podobnie:
    Gdyby rząd chciał ochronić nas przed śmiercią na drogach z winy
    młodocianych idiotów pędzących 100km/h po mieście, już dawno by to zrobił.
    Dlaczego więc ciągle jest jak jest? Bo nie ma "przyczyny" (a raczej -
    motywacji ;)