  • Data: 2011-04-15 13:21:07
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 14:42:30 +0200, totus napisał(a):

    > Nie mam żadnych założeń. Próbuje Ci powiedzieć, że szukasz pomyślności na
    > swojej emeryturze nie tam gdzie powinieneś. Mnie jest wszystko jedno co
    > zrobisz. Ja moim zdaniem jestem zabezpieczony. Do końca mojego życia nie
    > wiele się zmieni. Chciałem Ci tylko uzmysłowić, że nie ma żadnej różnicy
    > miedzy ZUS, a OFE. Pierdy, że tu są "moje" pieniądze i są inwestowane, a tu
    > nic nie ma tylko obietnice to zwykłe gazetowe pierdy. Obie emerytury siedzą
    > dokładnie w tej samej kieszeni. Obie emerytury nie różnią się dokładnie
    > niczym poza wielkością prowizji.

    No i uzmyslowiles. Zastanawiam sie tylko ile masz lat skoro twierdzisz ze
    niewiele sie zmieni. To znowu wychodzi taka polska dupowatość wmawiana od
    pokolen najpierw przez komuchow a teraz przez "uczonych" ekonomów. Nic nie
    umiesz, nic Ci sie nie uda a na koniec wszyscy Cie okradną.
    Mysl sobie co chcesz, mnie takie zycie nie interesuje. Nie interesuje mnie
    drobny druczek pod "umową" o OFE. mam zamiar wyciagnąc po SWOJE pieniądze
    łapę tak jak niedawno inni po nie wyciągnęli swoje.