  • Data: 2009-05-15 20:43:23
    Temat: Re: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No na to wyglada.

    Taki dzisiaj felieton przeczytałem ....

    Europa nas sodomizuje

    " [...] Co tu dużo mówić; na świecie co i rusz zdarzają się rzeczy, o
    których nie śniło się filozofom. Zresztą diabli wiedzą, co tym wszystkim
    filozofom się śni, a nawet - czy śni im się w ogóle cokolwiek, czy może nic
    im się nie śni, tylko - jak to kujones - śpią jak zabici, a jak się obudzą,
    to mozolnie zrzynają ze starszych i mądrzejszych w nadziei, że może nikt się
    nie połapie? Weźmy takich filozofów, co działali w Polsce w roku 1955. Czy
    śniło im się, że na Pałacu Kultury i Nauki imienia Józefa Stalina, w
    przeddzień 1 maja zawiśnie gigantyczna niebieska flaga z 12 złotymi
    gwiazdami, symbolizującymi 12 pokoleń Izraela? Już prędzej - marksistowskie
    emblematy symbolizujące narzędzia nienawiści klasowej: sierpem po gardle,
    młotem w łeb! A tymczasem, w przeddzień 1 maja, który odtąd stanie się dniem
    uroczystych obchodów kolejnych rocznic Anschlussu Polski do Unii
    Europejskiej, błękitna flaga z 12 złotymi gwiazdami, symbolizującymi 12
    pokoleń Izraela zawisła i wisiała przez całe triduum majowe, tzn. - aż
    minęły również obchody rocznicy konstytucji 3 maja oraz jednocześnie święto
    Matki Boskiej Królowej Korony Polskiej. Nawiasem mówiąc, różni maleńcy
    uczeni, co to anonimowo komentują na forach internetowych, strofują mnie za
    nieuctwo, że to niby nie wiem, iż 12 gwiazd liczył wieniec, który miała na
    głowie "Niewiasta obleczona w Słońce, a Księżyc pod jej stopami".
    Podejrzewanie, że takich rzeczy mogę nie wiedzieć, nie jest specjalnie
    taktowne, ale trudno wymagać taktu od osób nie mających odwagi podpisać się
    pod własnymi opiniami - bo nie tylko nie wiedzą, co czynią, ale i nie
    przychodzi im nawet do głowy, co też innego mógł mieć na myśli natchniony
    autor Apokalipsy pisząc o wieńcu o 12 gwiazdach, jeśli nie 12 pokoleń
    Izraela, panujących nad Ziemią. [...]".

    Fatso przyjeżdzaj do Polski. Zakładaj jakiś biznes.
    Razem z Dieterem będziemy sie do ciebie za najemnych roboli. Biegu rzeki nie
    zarócimy. Tank ten świat jest urządzony, a nie inaczej choćby Michalkiewicz
    nie wiadomo jakie piękne felietony pisał :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/