    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Upadlosc konsumencka
    Date: Wed, 31 Dec 2008 12:52:32 -0600
    <gj6b3o$kcq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gj6adu$5i0$4@news.interia.pl>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <gjaslr$h87$1@news.interia.pl> <gjb6pi$4aj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <9...@a...googlegroups.com>
    <gjbcqm$74h$2@news.interia.pl>
    <7...@z...googlegroups.com>
    <gjcgla$o4q$1@news.interia.pl> <gjcivr$a4f$2@news3.onet>
    <gjcjq7$11t$1@news.dialog.net.pl>
    <gjdfhr$170$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjdh1k$3ul$2@news.interia.pl>
    <gjdmem$8ue$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjdqcv$gr3$1@news.interia.pl>
    <gjf62m$p4q$1@news.dialog.net.pl>
    <gjfg8v$2fj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjg0ln$d2k$1@news.interia.pl>
    <gjgbsd$f1o$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Mithos wrote:

    > Trzeba było pomyśleć zanim się zostało nauczycielem muzyki. Jeden z
    > nauczycieli, którego znam uczy w LO biologii i udzielał (skutecznie, bo
    > jest dobry) korepetycji dla ludzi próbujących dostać się na medycynę.
    > Stawka 50 zł za 45 minut i tylu chętnych, że miejsc brak i w zasadzie
    > bez polecenia nie dało się dostać. Osoba ta ma 2 mieszkania i niedawno
    > wybudowała dom. Trzeba tylko chcieć.

    Trzeba było pomyśleć zanim się zostało sprzątaczką.
    Jakby wszyscy nauczyciele tak myśleli, to nie miał byś gdzie dzieci do
    szkoły posyłać. Ci lepsi już tak właśnie pomyśleli, dlatego takie
    miernoty w szkołach pracują.

    > Nie ale ja mam 26 dni urlopu rocznie, a nauczyciel ma 3 miesiące. Płatnego.

    1. no popatrz, zapomniałes dodać, że te twoje tez sa płatne.
    2. Nauczyciel nie ma 3 miesięcy urlopu.

    > Ja szkołę kończyłem nie tak dawno temu i doskonale pamiętam jak to
    > wygląda. Może jeden na kilku nauczycieli się przykłada do pracy.

    Nic nie pamiętasz, bo nie masz pojęcia co robi nauczyciel po za uczeniem
    na lekcjach. Pojęcia nie masz o obowiązkach nauczyciela.

    > Raczysz żartować.

    Nie. Popracuj sobie trochę to się przekonasz.

    > W większości zawodów, gdzie nie pracuję się łopatą
    > trzeba się cały czas dokształcać w większości poza godzinami pracy.

    No popatrz, a nauczciele dokształcają się na lekcjach. Ciekawe.
    Moze wymienisz te większość zawodów w których cały czas trzeba się
    dokształcać.
    Ja ci pomogę: np. kasjerka, kierowca, sprzątaczka (rodzaje mioteł i ich
    obsługa ciągle się unowocześniają).

    > Rozmawiamy o warunkach krajowych, a nie o tym co jest gdzieś tam.

    tak, a dlaczego?
    cany usług i produktów jakoś krajowe nie są w porównaniu z zarobkami.