    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Upadlosc konsumencka
    Date: Thu, 01 Jan 2009 03:39:35 +0100
    <gj6b3o$kcq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gj6adu$5i0$4@news.interia.pl>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <gjaslr$h87$1@news.interia.pl> <gjb6pi$4aj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <9...@a...googlegroups.com>
    <gjbcqm$74h$2@news.interia.pl>
    <7...@z...googlegroups.com>
    <gjcgla$o4q$1@news.interia.pl> <gjcivr$a4f$2@news3.onet>
    <gjcjq7$11t$1@news.dialog.net.pl>
    <gjdfhr$170$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjdh1k$3ul$2@news.interia.pl>
    <gjdmem$8ue$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjdqcv$gr3$1@news.interia.pl>
    <gjf62m$p4q$1@news.dialog.net.pl>
    <gjfg8v$2fj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjg0ln$d2k$1@news.interia.pl>
    <gjgbsd$f1o$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Trzeba było pomyśleć zanim się zostało nauczycielem muzyki. Jeden z
    > nauczycieli, którego znam uczy w LO biologii i udzielał (skutecznie,
    > bo jest dobry) korepetycji dla ludzi próbujących dostać się na
    > medycynę. Stawka 50 zł za 45 minut i tylu chętnych, że miejsc brak i w
    > zasadzie bez polecenia nie dało się dostać. Osoba ta ma 2 mieszkania i
    > niedawno wybudowała dom. Trzeba tylko chcieć.

    Ale niektorzy wola muzyke niz medycyne i nawet bardziej niz pieniadze.
    Mysle ze to dobrze ze tacy ludzie wciaz istnieja.

    > Nie ale ja mam 26 dni urlopu rocznie, a nauczyciel ma 3 miesiące. Płatnego.

    A ja nie mam w ogole i na pewno nie zazdrozsze, ani nauczycielowi
    muzyki ani biologii.

    > Ja szkołę kończyłem nie tak dawno temu i doskonale pamiętam jak to
    > wygląda. Może jeden na kilku nauczycieli się przykłada do pracy.

    To nie sztuka wykonywac prace zle. Pracownik z 40 godzinami tez moze
    sie spozniac 2 godziny, wychodzic wczesniej, a w trakcie siedziec na
    gg i ogladac gole d*.

    > Raczysz żartować. W większości zawodów, gdzie nie pracuję się łopatą
    > trzeba się cały czas dokształcać w większości poza godzinami pracy.

    Tak jak i w przypadku nauczycieli, mozna to robic, mozna nie robic.

    > Rozmawiamy o warunkach krajowych, a nie o tym co jest gdzieś tam.

    Teraz nie ma czegos takiego jak warunki krajowe. Granice otwarte,
    paszport mozna kupic za 100 zl (czy ile to tam kosztuje), przejazd
    tez nie kosztuje majatku.
    --
    Krzysztof Halasa