  • Data: 2009-01-01 23:57:10
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > W Polsce w większości zawodów budżetowych (nauczyciel, lekarz, sędzia,
    > prokurator, urzędnik, policjant) zarabia się mało. Skoro ktoś wiedział
    > co go czeka to po co się tam pchał ? Czy ktoś go zmuszał ? A skoro
    > chciał to niech teraz nie płacze. Może to i brutalne i może będą tu po
    > mnie za to jechać ale aby dać podwyżki ww. zawodom to ktoś musiałby za
    > to zapłacić np. ja ze swoich podatków czego zdecydowanie sobie nie życzę.

    No to właśnie tak się dzieje.
    Jak w szkole twoje dziecko nie będzie miało języka obcego lub matematyki
    bo nie ma nauczyciela to zrozumiesz dlaczego to nie jest dobre.

    > Zawód nauczyciela ma swoje przywileje (3 miesiące wakacji, praca 16h
    > tygodniowo lub mniej - i proszę mnie nie przekonywać, że nauczyciel cały
    > czas się dokształca, sprawdza klasówki lub robi inne dziwne rzeczy -
    > znam nauczycieli i wiem jak to wygląda) tak jak i inne zawody mają swoje
    > (np. wcześniejsze emerytury górnicze lub w policji i innych służbach
    > albo możliwość łatwego przejścia do innego zawodu prawniczego w
    > przypadku sędziego czy prokuratora).

    1. nie ma 3 miesiecy wakacji
    2. 18 godzin to ilosc godzin lekcyjnych a nie godzin pracy.
    3. Nauczyciel musi sie dokształcać bo mu każą.
    4. Klasówki niestety się same nie sprawdzają i zajmują znacznie więcej
    czasu niż lekcja na której się je robi.

    Przestań wreszcie opowiadać brednie.