  • Data: 2002-05-08 11:52:29
    Temat: Re: Uprzejmie prosze o porade.. (dlugie)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jane doe"
    > banku.
    >
    > Mam w dloni to pismo i tam jest tak "zostal cofnięty limit zadluzenia na
    > Pani rachunku osobistym nr... bez wypowiedzenia."

    tak sobie cofneli limit i nie podali przyczyny?
    co to za chamski bank - wal smialo!

    Moj limit BIG-BG rok temu skorygowal z 5000 na 2000 ale dopiero jak bylem
    przypadkiem w banku to dali mi do podpisania paier ze o tym wiem po czym
    zmienili w systemie.
    Uzasadnienie bylo poprawne - zaczalem im mniej przelewac ;-))
    *** blad ***